terça-feira, 15 de julho de 2008

Nossa Senhora da Matemática

Este ano correu bem. Fui em peregrinação à Nossa senhora da Matemática, resultado:Este ano não fiquei deprimida com as notas dos putos os resultados dos exames foram excelentes... mas para que saibam eu continuo a ser a mesma professora , logo houve um milagre ....não foi mérito meu...foi mérito DELA.



4 comentários:

almagrande disse...

Alguém que fez o exame este ano disse-me ter estranhado a facilidade do mesmo,"quando a esmola é grande o pobre desconfia".
Ainda vamos ter o Eng.Sócrates no alto do púlpito a argumentar que estes resultados se devem á melhoria do ensino, ás avaliações dos professores e não ao facto de esse exame ter sido "estranhamente fácil".Não o vi e muito menos o fiz, mas que me disseram isto, disseram.

Anónimo disse...

Magoa de non haber tido coñecemento desta Santa avogosa nos meus tempos de estudante.
Eu creo que estaba un servidor, encomendado mais ben o diaño. pois as matemáticas os números e ecuacións e todo iso... sempre foron para min, unha invención do Demo e que tiñan por única el ultima finalidade, facerme ferver os miolos, confundirme, e atordarme .

Encomendareime a partir de agora a protección e o amparo da Nossa Senhora da Matemática, para ver si coa súa intercesión e capaz de sacar a este probe mortal das gadoupas da ignorancia aritmética mais absoluta.

Se a señora Marieke quixese interceder ante a Santa , para lograr que se cumpra tan magnifico e o par imposible milagre , e se faga a luz na escuridade da miña ignorancia, prometo ir o santuario de esa benefactora Virxe en peregrinación como penitente, cargando nas miñas costas un símbolo da suma que sexa ben grande e oneroso para a miña resistencia física.

AMEN

Marieke disse...

ahahahhah..dá vontade de rir homes de pedra mas também de chorar ..estamos a criar um país de analfabetospor causa de ficarmos bem nas estatisticas da uniao europeia
um abraço
almagrande...obrigada pela visita e pelo filme sobre a ria ..adoreiii

Raquel Sabino Pereira disse...

Tchiiiiii.....